شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۰۹:۲۱:۴۷

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران:
استفاده از فناوری‌های به روز دنیا رمز مدیریت صحیح پسماند است
باشگاه خبری فراساحل: مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: استفاده از فناوری‌های به روز دنیا رمز مدیریت صحیح پسماند است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، محمد علی عمادی، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران در دومین کنفرانس نقش پژوهش و فناوری‌های نوین در مدیریت مواد زاید صنعت نفت (بخش بالادستی)، بر ضرورت نقش انسان در حفظ محیط زیست در برابر آلودگی و آسیب‌ها تاکید و تصریح کرد: توجه به مفاهیم توسعه پایدار، حفظ و صیانت از محیط زیست ضرورتی برای نسل آینده است. وی با بیان این که صنعت نفت نقش پر رنگی در ایجاد آلاینده‌های زیست محیطی به ویژه در حوزه حفاری دارد، گقت: مدیریت صحیح  نقش کلیدی در کنترل هزینه‌های که مواد زاید و پسماندهای نفتی ایجاد می کنند، دارد.

عمادی بر استفاده از فناوری‌های به روز دنیا در حوزه مدیریت پسماند تاکید و تصریح کرد: استفاده از فناوری‌های به روز دنیا، صنعت نفت کشور را در زمینه مدیریت پسماند به پیشرفت‌های شایانی سوق می‌دهد. وی کاهش میزان استفاده از مواد شیمیایی نفتی و جایگزین شدن آنها با پسماند حاصل و استفاده از آنها را از نقاط قوت و پر اهمیت فناوری‌های جدید در این حوزه خواند و اظهار کرد: به کارگیری فناوری‌های نوین در این زمینه نه تنها نیاز بلکه یک ضرورت است. عمادی دستاوردهای برگزاری این کنفرانس را تاکنون دریافت 137 مقاله، اجرای 27 جلسه و نشست در حوزه اجرایی و مشارکت هرچه بیشتر صنعت نفت شرکت‌ها و دانشگاه‌ها برشمرد.


  کد خبر : 232
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :